Τρίτη, 18 Ιουνίου 2019

Τρίτη, 6 Δεκεμβρίου 2011
8:00 – 18:00
The Met Hotel, Θεσσαλονίκη

LaVon Koerner

Διευθύνων Σύμβουλος, Revenue Storm και βραβευμένος Εκπαιδευτής Μεθοδολογίας Πωλήσεων

LaVon Koerner
LaVon Koerner

Οι Διευθυντές Πωλήσεων γνωρίζουν πως μια κρίση αποτελεί μια καλή ευκαιρία για επανεξέταση του μοντέλου Πωλήσεων που χρησιμοποιούν. Μια μεθοδολογία Πωλήσεων (selling process) που προέρχεται από προηγούμενη δεκαετία δεν είναι πια σε θέση να προσφέρει ευελιξία, ανταπόκριση στις νέες απαιτήσεις της αγοράς και των πελατών, ούτε την καθοδήγηση που χρειάζονται τα στελέχη Πωλήσεων σας. Έτσι και στις σημερινές συνθήκες, πολλοί Διευθυντές διαπιστώνουν πως είναι ώρα για ριζική επανεξέταση και μεταμόρφωση (sales transformation) των τμημάτων που ηγούνται. Από πού να ξεκινήσει κανείς; Ο LaVon Koerner θα εξηγήσει πώς η θεωρία γίνεται πράξη.

Ο LaVon Koerner είναι ιδρυτής και επί κεφαλής της Revenue Storm, εταιρείας που συγκαταλέγεται στο Top 20 των αμερικανικών εταιρειών που προσφέρουν συμβουλευτικές υπηρεσίες στα τμήματα Πωλήσεων. Η Revenue Storm έχει έδρα το Σικάγο, γραφεία στο Λονδίνο και τη Νέα Ζηλανδία, και αναθέσεις σε 20 χώρες στον κόσμο. Ο Koerner είναι ένας από τους πιο παθιασμένους με τα αποτελέσματα των Πωλήσεων επαγγελματίες. Σύνθημα του είναι το «No excuses – just results», ενώ αρέσκεται να αποκαλεί τον εαυτό του Chief Revenue Officer της Revenue Storm. Με τον τρόπο αυτό υπογραμμίζει και υπενθυμίζει στους πελάτες του καθημερινά την δέσμευση του για ένα μεθοδικό μετασχηματισμό των Πωλήσεων και του Μάρκετινγκ τους, περιορίζοντας το κόστος των Πωλήσεων και αυξάνοντας τον τζίρο και τα μερίδια αγοράς. Στο πελατολόγιο του συγκαταλέγονται πολύ γνωστά ονόματα: Ericsson, British Telecom, Ernst & Young, Microsoft, Sun Microsystems, HP, ο ινδικός κολοσσός Tata κ.α. Ο LaVon Koerner ήταν παρουσιαστής στο Sales Management Forum, στην Αθήνα, για 2 συνεχή χρόνια (2009 και 2008), αποκομίζοντας εξαιρετικά σχόλια. Ο Koerner είναι επίσης τακτικός παρουσιαστής στο ετήσιο συνέδριο του Strategic Account Management Association (SAMA), ενός παγκόσμιου συνδέσμου διακεκριμένων επαγγελματιών των Πωλήσεων.

Ειδικότητα του LaVon Koerner είναι η αξιολόγηση και ενδυνάμωση τμημάτων Πωλήσεων και Μάρκετινγκ τα οποία αποδίδουν λιγότερο από όσο μπορούν. Οι μεθοδολογίες που έχει αναπτύξει και εφαρμόσει σε πολλές αγορές έχουν μετρηθεί για την αποτελεσματικότητα τους, αναδεικνύοντας τον Koerner σε περιζήτητο trainer και coach. Το 2008 η Revenue Storm κατέκτησε το αμερικανικό βραβείο Top Sales Methodology Training Company.

Η παρουσίαση του LaVon Koerner έχει τίτλο "How to lead your Organization in a Sales Transformation– the introduction of a new selling process and the key role of Coaching". Οι Διευθυντές Πωλήσεων θα μάθουν από τα παραδείγματα έργων στα οποία θα αναφερθεί ο Koerner:
  • Ποιες εκπλήξεις –καλές και κακές- να περιμένουν, στην πορεία του μετασχηματισμού
  • Ποιοι κίνδυνοι κρύβονται, που μπορούν να αποτρέψουν την επιτυχία
  • Ποια εργαλεία είναι στη διάθεση τους, για να φέρουν ουσιαστικά αποτελέσματα σε σύντομο χρόνο
  • Τι πρέπει να προσέξουν, για να εξασφαλίσουν την επιτυχία
  • Πώς να ξεπεράσουν τους δισταγμούς τους και να θεωρήσουν το coaching μέρος των προτεραιοτήτων τους
  • Πού να βρουν χρόνο για να κάνουν σωστό coaching στους υφισταμένους τους
  • Πώς μπορεί να συνυπάρξει ένα προσωπικό στυλ με την γενική κουλτούρα
LaVon Koerner
Ακούστε τον LaVon να μιλάει για πωλήσεις. (Διάρκεια: 1.5 λεπτό)

Ομιλητές

Jacques Santer Πρόεδρος της Ευρωπαϊκής Επιτροπής (Κομισιόν) κατά την τετραετία 1995 - 1999, Ευρωβουλευτής με δύο θητείες (1974 - 1979 και 1999 - 2004) και πρώην Πρωθυπουργός του Λουξεμβούργου, ο Jacques Santer αποτελεί μια από τις σημαντικότερες πολιτικές φιγούρες της Ευρώπης των τελευταίων 40 ετών, αλλά και της διεθνούς οικονομικής αγοράς. Έχοντας συμμετοχή στο Governing Board τόσο του Διεθνούς Νομισματικού Ταμείου, όσο και της Παγκόσμιας Τράπεζας, για μια δεκαετία (1984 - 1995), σήμερα είναι Chairman of the Board της UniCredit International Bank.
LaVon Koerner Πολλοί Διευθυντές διαπιστώνουν πως είναι ώρα για ριζική επανεξέταση και μεταμόρφωση των τμημάτων Πωλήσεων που ηγούνται. Από πού να ξεκινήσει κανείς; Ο LaVon θα εξηγήσει πώς η θεωρία γίνεται πράξη. Ειδικότητα του είναι η αξιολόγηση και ενδυνάμωση τμημάτων Πωλήσεων και Μάρκετινγκ τα οποία αποδίδουν λιγότερο από όσο μπορούν.
Tim Hurson Απευθύνεται σε όλα τα διευθυντικά στελέχη, ανεξαιρέτως επιπέδου, που διαπιστώνετε περιθώριο βελτίωσης στην προσέγγιση της καινοτομίας και της δημιουργικότητας στην οργάνωση σας. Και σας στέλνει το ακόλουθο μήνυμα – πρόσκληση: «Ο καθένας πιστεύει ότι σκέφτεται όσο καλά μπορεί, αλλά δεν υπάρχει κανείς που να μη μπορεί να μάθει να σκέφτεται καλύτερα, αρκεί να το θέλει».
Dimis Michaelides Επισημαίνει ότι η επιλογή για όλες τις επιχειρήσεις σήμερα είναι «καινοτομία ή θάνατος». Παρουσιάζει τη πολυδιάστατη φύση της καινοτομίας και πώς μπορεί η δημιουργικότητα να ενσωματωθεί σε οργανισμούς για καλύτερα επιχειρησιακά αποτελέσματα. Το βιβλίο του "The Art of Innovation" χαρακτηρίζεται ως "a bible for 21st century CEOs".
Patrick Gray Μέσα από case studies επιτυχημένων εφαρμογών σε γνωστές εταιρείες, τεκμηριώνει μια ολοκληρωμένη πρόταση για την ανασύνταξη της Διεύθυνσης Πληροφορικής, έτσι ώστε η κάθε επιχείρηση να αποκτήσει τη μέγιστη αξία και ανταγωνιστικό πλεονέκτημα από την οργάνωση Πληροφορικής της.
Βασίλης Παπαδάκης Καθηγητής του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, συνεργάζεται με ομάδες ανώτατης διοίκησης επιχειρήσεων για την ανάπτυξη στρατηγικής σκέψης, τη χάραξη στρατηγικής και τη διαχείριση στρατηγικών αλλαγών.
  • ΜΕ ΤΗΝ ΑΙΓΙΔΑ
  • ΜΕΓΑΛΟΣ ΧΟΡΗΓΟΣ
  • TELECOMMUNICATIONS SPONSOR
  • ΧΟΡΗΓΟΙ
  • ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΕΣ
SAP
  • ΧΟΡΗΓΟΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
  • ΧΟΡΗΓΟΣ ONLINE ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
  • ΧΟΡΗΓΟΣ ΕΚΤΥΠΩΣΕΩΝ