Τρίτη, 18 Ιουνίου 2019

Τρίτη, 6 Δεκεμβρίου 2011
8:00 – 18:00
The Met Hotel, Θεσσαλονίκη

Tim Hurson

Συγγραφέας "Think Better", Εκπαιδευτής Καινοτομίας και Διευθύνων Σύμβουλος ThinkX

Tim Hurson
Tim Hurson

Καινοτομία. Μια έννοια – πόθος στο μυαλό όλων. Σχεδόν καθημερινά. Ταυτόχρονα, έννοια παρεξηγημένη. Είστε σίγουροι ότι προσεγγίζετε σωστά την καινοτομία στην οργάνωση σας; Ή μήπως βαφτίζετε καινοτομία οτιδήποτε, προκειμένου να δηλώσετε καινοτόμοι; Ο Tim Hurson απευθύνεται σε όλα τα διευθυντικά στελέχη, ανωτάτου, ανωτέρου και μεσαίου επιπέδου ανεξαιρέτως, οποιουδήποτε κλάδου και ειδικότητας, που διαπιστώνετε περιθώριο βελτίωσης στην προσέγγιση της καινοτομίας και της δημιουργικότητας στην οργάνωση σας. Και σας στέλνει το ακόλουθο μήνυμα – πρόσκληση: «Ο καθένας πιστεύει ότι σκέφτεται όσο καλά μπορεί, αλλά δεν υπάρχει κανείς που να μη μπορεί να μάθει να σκέφτεται καλύτερα, αρκεί να το θέλει». Ο Tim Hurson έχει υποστηρίξει πολλούς μεγάλους οργανισμούς – στην κατάταξη των 500 πρώτων του Fortune και στην κατάταξη των 100 πρώτων του χρηματιστηριακού δείκτη FTSE (Financial Times) – αλλά και πολλές μικρότερου μεγέθους επιχειρήσεις, στην εισαγωγή και εξάπλωση της καινοτομίας. Είναι περιζήτητος εκπαιδευτής της καινοτομίας και έχει παρουσιάσει σε 41 χώρες ανά τον κόσμο. Το βιβλίο του ‘Think Better – an innovator’s guide to productive thinking’ διδάσκεται σε 30 πανεπιστημιακά προγράμματα MBA, κατατάχθηκε στα 10 καλύτερα business books του 2008 και κυκλοφορεί σε 8 γλώσσες.

Ο Tim Hurson ειδικεύεται στην διδασκαλία και αξιοποίηση των μηχανισμών και κανόνων παραγωγικής σκέψης, για την διαχείριση της αλλαγής και την επιτυχία της επιχειρησιακής μεταμόρφωσης (business transformation). Τη μεθοδολογία που προτείνει αποκαλεί Productive Thinking. Πρόκειται για μια πρακτική διαδικασία την οποία μπορείτε να επαναλαμβάνετε όποτε χρειάζεται, για να κατανοήσετε καταστάσεις, να σκεφτείτε πιο δημιουργικά και να σχεδιάσετε πιο αποδοτικές λύσεις. Η τεχνική του Productive Thinking βοηθά τους οργανισμούς στην δημιουργία νέων στρατηγικών, στην διαμόρφωση νέων οργανωτικών δομών, στην ανάπτυξη νέων προϊόντων και υπηρεσιών, στην παραγωγικότητα των ομάδων εργασίας, ή απλά στην επίλυση προβλημάτων.

Κι' αν περνά από το μυαλό σας ότι η καινοτομία είναι θέμα ενός καλού brainstorming, εδώ εντοπίζει ο Tim Hurson τον κίνδυνο του εφησυχασμού που καταλαμβάνει τους έμπειρους Μάνατζερ. Η εμπειρία είναι δίκοπο μαχαίρι, αφού σας προτρέπει να ‘θέτετε ερωτήσεις για τις οποίες γνωρίζετε τις απαντήσεις, ενώ θα έπρεπε να ερωτάτε ερωτήσεις των οποίων δεν έχετε τις απαντήσεις’. Η καινοτομία γεννιέται από τα απρόσμενα και όχι από τα αναμενόμενα. Ένα σύνηθες λάθος των brainstorming είναι να τα σταματάτε μόλις φτάσατε σε μια νέα ιδέα, που μοιάζει μια καλή διόρθωση των πραγμάτων. Δεν έχετε φτάσει παρά στο ⅓ της διαδρομής. Αν έχετε εκπαιδευθεί και ξέρετε πώς να τολμήσετε να πάτε παρακάτω, θα φτάσετε στο τελευταίο, το 3ο ⅓, εκεί που οι ιδέες φαίνονται τρελές, ανόητες, ανεφάρμοστες, δύσκολα ανεκτές από το επιχειρησιακό σας περιβάλλον. Αυτή, την πραγματική (breakthrough) καινοτομία διδάσκει ο Tim Hurson. Ένα παράδειγμα κάνει την υπόσχεση του ξεκάθαρη. Αν αναζητούσατε την καινοτομία στα πρώτα κινητά τηλέφωνα, φτάνοντας στο 1ο ⅓ της διαδρομής, θα εντοπίζατε βελτιώσεις στο πληκτρολόγιο ή πώς να μειώνατε το βάρος της συσκευής ή μια βελτίωση στην εργονομία. Είναι στο μαγικό 3ο ⅓ όμως, που κρύβονται η μετατροπή της συσκευής σε φωτογραφική, σε ραδιόφωνο, σε εργαλείο e-mail!

Ο Tim Hurson διευθύνει την εταιρεία ThinkX, με έδρα τον Καναδά και συνεργάτες σε 10 χώρες, η οποία προσφέρει υπηρεσίες εκπαίδευσης και coaching για παραγωγική σκέψη. Στους πελάτες του περιλαμβάνονται οι Kraft, Procter & Gamble, Yahoo Europe, Shell Oil, HSBC, Banque BNP Paribas, Royal Bank of Canada, Nokia, Microsoft.

Μερικοί από τους πιο γνωστούς διεθνείς οργανισμούς στους οποίους ο Tim Hurson διδάσκει (ή δίδαξε) την καινοτομία είναι τα Creative Problem Solving Institute, Creativity European Association (Crea), European Association for Creativity and Innovation, American Creativity Association, TEDx, Global Leadership Forum, Global Institute for Leadership Development, Microsoft Worldwide Partners Conference, United States Senate Democratic Policy Committee, Business Week Editorial Board, McGraw–Hill Business Forum.

Ο Tim Hurson γεννήθηκε στη Νότιο Αφρική και μεγάλωσε στο Μανχάτταν. Εδώ και χρόνια ζει στο Τορόντο του Καναδά. Ξεκίνησε την σταδιοδρομία του ως σκηνοθέτης και παραγωγός ταινιών, για τον κινηματογράφο και την τηλεόραση. Στη συνέχεια υπήρξε συνιδρυτής της πρώτης εταιρείας για social marketing (Manifest Communications) στον Καναδά, της οποίας ήταν ο Δημιουργικός Διευθυντής για 15 χρόνια.

Ομιλητές

Jacques Santer Πρόεδρος της Ευρωπαϊκής Επιτροπής (Κομισιόν) κατά την τετραετία 1995 - 1999, Ευρωβουλευτής με δύο θητείες (1974 - 1979 και 1999 - 2004) και πρώην Πρωθυπουργός του Λουξεμβούργου, ο Jacques Santer αποτελεί μια από τις σημαντικότερες πολιτικές φιγούρες της Ευρώπης των τελευταίων 40 ετών, αλλά και της διεθνούς οικονομικής αγοράς. Έχοντας συμμετοχή στο Governing Board τόσο του Διεθνούς Νομισματικού Ταμείου, όσο και της Παγκόσμιας Τράπεζας, για μια δεκαετία (1984 - 1995), σήμερα είναι Chairman of the Board της UniCredit International Bank.
LaVon Koerner Πολλοί Διευθυντές διαπιστώνουν πως είναι ώρα για ριζική επανεξέταση και μεταμόρφωση των τμημάτων Πωλήσεων που ηγούνται. Από πού να ξεκινήσει κανείς; Ο LaVon θα εξηγήσει πώς η θεωρία γίνεται πράξη. Ειδικότητα του είναι η αξιολόγηση και ενδυνάμωση τμημάτων Πωλήσεων και Μάρκετινγκ τα οποία αποδίδουν λιγότερο από όσο μπορούν.
Tim Hurson Απευθύνεται σε όλα τα διευθυντικά στελέχη, ανεξαιρέτως επιπέδου, που διαπιστώνετε περιθώριο βελτίωσης στην προσέγγιση της καινοτομίας και της δημιουργικότητας στην οργάνωση σας. Και σας στέλνει το ακόλουθο μήνυμα – πρόσκληση: «Ο καθένας πιστεύει ότι σκέφτεται όσο καλά μπορεί, αλλά δεν υπάρχει κανείς που να μη μπορεί να μάθει να σκέφτεται καλύτερα, αρκεί να το θέλει».
Dimis Michaelides Επισημαίνει ότι η επιλογή για όλες τις επιχειρήσεις σήμερα είναι «καινοτομία ή θάνατος». Παρουσιάζει τη πολυδιάστατη φύση της καινοτομίας και πώς μπορεί η δημιουργικότητα να ενσωματωθεί σε οργανισμούς για καλύτερα επιχειρησιακά αποτελέσματα. Το βιβλίο του "The Art of Innovation" χαρακτηρίζεται ως "a bible for 21st century CEOs".
Patrick Gray Μέσα από case studies επιτυχημένων εφαρμογών σε γνωστές εταιρείες, τεκμηριώνει μια ολοκληρωμένη πρόταση για την ανασύνταξη της Διεύθυνσης Πληροφορικής, έτσι ώστε η κάθε επιχείρηση να αποκτήσει τη μέγιστη αξία και ανταγωνιστικό πλεονέκτημα από την οργάνωση Πληροφορικής της.
Βασίλης Παπαδάκης Καθηγητής του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, συνεργάζεται με ομάδες ανώτατης διοίκησης επιχειρήσεων για την ανάπτυξη στρατηγικής σκέψης, τη χάραξη στρατηγικής και τη διαχείριση στρατηγικών αλλαγών.
  • ΜΕ ΤΗΝ ΑΙΓΙΔΑ
  • ΜΕΓΑΛΟΣ ΧΟΡΗΓΟΣ
  • TELECOMMUNICATIONS SPONSOR
  • ΧΟΡΗΓΟΙ
  • ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΕΣ
SAP
  • ΧΟΡΗΓΟΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
  • ΧΟΡΗΓΟΣ ONLINE ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
  • ΧΟΡΗΓΟΣ ΕΚΤΥΠΩΣΕΩΝ